dilluns, 21 de desembre del 2009

Balanç blogaire 2009

Aprofitaré com sempre aquests dies que vaig a Vimbodí i no tinc connexió per fer descompressió blogaire i pensar una mica en els meus blocs. El més important de l'any és que he passat de tenir un bloc a tenir-ne dos i mig.

El barranc de l'Argentada.


Com he dit altres vegades tinc un afany enciclopèdic per tot el que faig: llibres que llegeixo, excursions, immersions... i per això vaig crear aquest bloc. Com un bloc personal per tenir recollides aquestes dades. En un principi volia fer un bloc d'accés restringit però no ho vaig fer. El més sorprenent és que vaig rebre comentaris i aquest any fins i tot persones que conec l'han descobert i relacionat amb mi. Sorpresa, sorpresa.

Ja no em plantejo com serà el bloc, que vagi fent. Això sí, continuo pensant que hauria d'escriure menys i millor. I no omplir amb post innecessaris com aquest. Bé ja és grandet que vagi creixent.

Tinc pardalets al cap.

Per primera vegada vaig intentar fer un bloc bàsicament temàtic amb un petit component personal. De forma evident es va veure que era massa ambiciós i al cap de dues setmanes ja no sabia que explicar d'ocells. Però m'he divertit molt fent-lo. I malgrat crec que li falta molt gruix, em fa il·lusió que tot el material sigui de creació pròpia.

Aquest és el bloc que vull repensar, no tinc clar el seu futur: si fer un bloc d'observacions meves o aprofundir en l'intent d'un bloc temàtic (encara que sé que fracassarà d'antuvi). El que tinc molt clar és que hi haurà una segona edició del concurs Tinc pardalets al cap.

Fem volar coloms.


Dir que he fet el 50% d'aquest bloc em sembla exagerar molt i molt. He anat a remolc i he aportat poques idees. A voltes m'ha semblat que els temps dedicat al bloc pardalets li robava d'aquest.Curiosa l'experiència de fer un bloc a quatre mans. Un altre bloc a redefinir.

Espero l'any vinent poder anar conservant aquest tres blocs i tinc molt clar que no hi hauran més naixements.

Bones festes a tots els blogaires.

1 comentari:

Agnès Setrill. ha dit...

Bones festes- bones vacances, m'agrada més dir.

Portar 3 blogs, jo ho trobaria impossible!