dilluns, 15 de desembre del 2008

Torno a començar

No m'espero a principis d'any per exercir els bons propòsits. Tinc decidit tornar a l'observació d'ocells seriosament. I aquest cop penso aprendre. Anava a dir que haig de millorar el meu coneixement de limícoles, passeriformes, aus marines, rapinyaires... però bàsicament això vol dir que haig de millorar en tots.

Així que penso desempolsar la vella Peterson i penso apujar l'aposta . Ara no és tracta de mirar els ocells sinó d'aconseguir fotografiar-los. Tornar a començar. On cada ocell, era un nou ocell, un ocell mai vist. Retornar a l'emoció dels quinze anys. I ara no tinc vergonya de la meva ignorància com fa una pila d'anys. Com més ignorant millor, més podré progressar i més n'aprendré! I no penso anar al remolc de ningú. Què fàcil que és quan algú sempre et diu de que es tracta!

I el pitjor de tot és que m'ho crec, crec que aquest cop estic decidit com aquesta puput.



De fet aquest post només és una excusa per possar aquest foto, m'agrada molt!

La fotografia està extreta del flick de l'usuari Elsa66