dimarts, 1 de gener del 2008

Índex cultural 2007: 5,2



Ja tinc el meu índex cultural del 2007, aprovo per la mínima però aquesta xorrada em permet comprovar que tinc aspectes totalment oblidats i alguns no ho sospitava. Com pot ser que no hagi anat a cap exposició? Si ara a més amb el carnet de docent tinc molts museus gratuïts. El tema de les conferències ja m'ho suposava, però i el teatre ? m'agrada moltíssim i quantes vegades hi vaig? Tres en un any?

En canvi hi han algunes que fins i tot sobrepasso els límits: 59 llibres, 12 excursions, 137 post. Si els post són fàcils i impulsius però i els relats, només dos? Clar com que porten més feina i s'han de revisar passa el que passa.

En fi un índex poc equilibrat, però permet que clarament l'any que ve el puc superar; si encara tinc ganes de fer-lo, és clar.