dimecres, 12 d’agost del 2009

Som tant inútils?

Quan ho vaig veure no ho creia i em vaig fer un tip de riure. Penjaria una fotografia si no fos que està posat als vestuaris. Al meu gimnàs hi ha un cartell-pictograma que explica com s'ha de tancar els armariets amb el candau.

Amb un gràfic explica que per tancar correcte has d'agafar l'anella de l'armari, la de la porta i tancar el candau. També hi ha els cassos incorrectes: si agafes l'anella de l'armari però no el de la porta no funciona i viceversa; si agafes la de la porta i no la de l'armari tampoc funciona. Hi ha un tercer cas, si has estat tant intel·ligent que has pogut agafar les dues anelles recorda que has de tancar el candau sinó no tanca l'armari! Naturalment amb unes creus vermelles les que no funcionen i una OK en verd la que funciona.

Realment fa falta? Fa falta explicar com tancar un candau ? En els meus deliris he arribat a pensar que es per curar-se en salut si alguna persona denúncia un robatori al gimnàs.

2 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

Als de la nostra generació, ens pot ofendre aquestes coses, però
hi han molts adolescents que mai ha utilitzat un candau, com tampoc mai han pelat una poma, o obrir una llauna sense "abrafàcil"
...només et vull dir que més d'un, s'ho haurà de mirar! Segur!

El barranc de l'Argentada ha dit...

Agnès,

Uff, no sé, em costa de creure.