divendres, 10 d’abril del 2009

Guia d'ocells de l'Àfrica Oriental. Nicholas Drayson

08/04/2009



L'havia vist recomanat en un bloc i el fet de trobar-lo a la biblioteca em va fer fixar-me en ell i endur-me'l a casa. Al principi em va decebre una mica però després he passat una bona estona i m'ha servit per burlar-me de mi mateix una mica, cosa que sempre va bé. Sóc tant patètic amb el meu barem 100 com ells amb seva aposta?

Un bon llibre agradable i entretingut tant si ets aficionat al món dels ocells com si no. Per cert, ja tinc un altre lloc que vull visitar: la depuradora d'aigües de Nairobi.

1 comentari:

Màrius ha dit...

Ep, jol també me l'estic llegint, ja quasi he acabat, està força bé.
Pel que fa al camí, jo, particularment, m'ho passo bé quan em perdo, sempre es descobeixen coses noves.