dijous, 12 de març del 2009

Jo dic no puc

Per una vegada que tinc una pila de llibres que m'interessen i que tinc moltes ganes de veure si són tant interessants com semblen, jo dic no puc! Tinc opos! Teatre, gimnàs o sortir a córrer una mica per estirar les cames tampoc puc. Castells ni parlar-hi! Fer una d'aquelles calçotades que comences a les 10 del matí esmorzant i acabes quan fosqueja, tampoc. I ara que s'acosta el bon temps, submergir-se sota l'aigua, amb ampolles o sense, o agafar la bici haurà d'esperar.

Fer el mandrós, llevar-se tard i anar a ramblejar i fer el vermut llegint els suplements dels diaris? massa temps perdut. Anar a la muntanya, o fer una travessa ni pensar-ho. En fi que ja fa un mes que canvio la cadira de l'ordenador per fer la programació amb la cadira de l'escriptori per estudiar el temari de les opos i em queden uns quants mesos així.

Per cert avui el meu bloc fa dos anys, però ja se sap escriure algun post per explicar-ho, no tinc temps. Jo dic no puc.

Pd Sóc un exagerat em deixo cada dia una estona per alguna d'aquestes coses, sinó pararia boig. Però sols una estona.

2 comentaris:

Agnès Setrill. ha dit...

Doncs per molts anys! ...i ànims! Tot passa,jejeje.

El barranc de l'Argentada ha dit...

Gràcies,

Tens raó ja s'ha acabat el segon trimestre els temps passa volant.