dimarts, 29 de juliol del 2008

Dia 3:Carros de Foc: Estany Llong -Colomina

Estany Llong- Coll de Dellui 2h 45'
Coll de Dellui-Colomina: 2h 45'
Total dia 5h 30'
Total travessa:16h 30'

Sortim més tard, ara ja depenem dels horaris d'esmorzar dels refugis. Ens ha anat bé a tots la dormida, encara que el Xescu es queixa del genoll. Anem més carregats ja que ens hem comprat la samarreta de la Carros de Foc excepte el Julià que no tenien la seva talla. Puguem de forma constant però agradable, gens pesada. Ho agraïm després de l'experiència del dia anterior. Fins al llac és molt senzill, després hi ha una zona de roques i si que hi ha certa pujada al coll però assequible. El Xescu comença a drogar-se i demanar anti-inflamatoris a tot excursionista que troba.

Coll de Dellui

La baixada no és pas carregosa i anem fent camí sense adornar-nos, fins que travessem unes preses i arribem a les vies d'una vagoneta. Quan estem animats ja que només queda mitja hora fins el refugi ens adonem que és de pujada. Per què sempre hi han aquestes sorpreses finals?

La zona de llacs arribant a la Colomina.

Ens ha anat perfecte aquesta jornada tranquil·la, demà continuo, a tots menys el Xescu que està força cascat. Al final trobem lloc per dormir al refugi ( només teníem reservat els àpats) i amb tota la tarda per descansar per endavant.

Passem la tarda al llac, el Julià es torna a banyar i nosaltres descobrim que l'aigua de la font del refugi surt calenta. Pe fi una dutxa calenta! Com no estem tant cansats (almenys jo) el campionat d'Uno s'allarga amb un parxís i un porro de vinatxo. El Julià experimenta que es tenir les tres fitxes a casa i que et matin la quarta en l'última casella abans d'entrar a casa.

Al refugi de la Colomina, passant la tarda.

Campionat d'Uno Albert ( 28 punts),Travé ( 29 punts),Xescu ( 31 punts) i Julià ( 32 punts).