dilluns, 28 de juliol del 2008

Dia 1:Carros de Foc: Colomers-Ventosa i Calvell

Banhs de Tredòs-Colomers 2 h
Colomers-Port de Caldes 1h 30'
Port de Caldes -Ventosa i Calvell 1h 30'
Total dia: 5h
Total travessa: 5h

Baixant del port de Caldes.

Comencem a caminar a la una del migdia, potser massa tard però en teoria tenim una etapa curta i anem bé de temps. Ja hem decidit que ens saltàvem el refugi de Restanca però fem el Montardo? Per cert quan vaig fer el Montardo? Sé que al Ventosa i Calvell vaig celebrar la primera setmana arreplegada però quan vaig anar al Montardo?

Arribar al refugi de Colomers ens costa dues hores de pujada, potser no era la millor opció per començar però ja està fet. A les tres passades després d'un bany del Xescu i dinar comencem la travessa.

Primer coll de la travessa i el Julià ja es guanya l' apel·latiu de cabra de l'excursió. No hi ha temps pel Montardo i després del port agafem una drecera per arribar al refugi, començo a quedar-me al darrera a la baixada, habitual en mi. Mentres començo anar recordant els llocs de la primera setmana arreplegada. Al final me'n recordo, vaig fer el Montardo quan vaig venir al Ventosa amb arreplegats, relacionar aquest fets m'ha costat dies i dies i mira que era fàcil. És curiós, em ve present el tema de que parlàvem ja fa més de deu anys al cim. De què va morir l'Esteve Fortuny.

Arribem al refugi a les set quan estan servint els sopars. Nosaltres portem coses i no tenim pressa. Malgrat això abans de les nou ja estem dormint! O ens pensàvem que dormiríem. Encara ens esperaven els putos nens de l'esplai, i sobretot els putos monitors de l'esplai que van arribar borratxos i fumats al dormitori. Puto Ricky!

Abans d'anar a dormir instaurem el campionat de Uno de la Carros de Foc. Julià ( 8 punts), Travé ( 9 punts), Xescu ( 11 punts) i Albert (12 punts). Dia de contacte, demà comencem seriosament.



El Xescu orgullós de la seva mini-motxil·la quan encara tenia dos genolls.