dilluns, 1 d’octubre del 2007

I van 100...

Quan vaig començar el blog pensava en fer com una tira de diari on comenten coses de l'actualitat. Així com els objectes quotidians em feien venir les reflexions més variades. Ser un blog no personal sinó del carrer. Això es veu als resums dels llibres, són més les coses que m'han fet pensar que el simple resum o la meva opinió.

A part també volia reflectir la baixada de l'Ebre. Però la sèrie El riu avall aviat va quedar morta.

I al final ha estat un recull dels llibres, excursions, immersions i les coses que faig, més personal no pot ser. Aquests ocupen 66 dels 100 post. El tema castells que pensava que ocuparia molt veig que en el fons tinc ganes de fer altres coses.

I la qualitat dels escrits veig que deixa bastant de desitjar; sempre penso en retocar-los però al final sempre queden igual.


Aquí va el recull d'etiquetes.

Llibres (36)
Submarinisme (26)
IES (11)
muntanya (6)
Riu avall (5)
Castells (4)
cuina (2)
Titelles (2)
Sense etiquetes (14)