divendres, 7 de gener del 2011

S'acaben les vacances.

Últim dia de vacances, perdó dia de lliure disposició, i com els darrers anys no he fet cap llista de bons propòsits d'any nou. Per què? Sempre puc utilitzar els de l'any anterior, ja que mai els compleixo o són tant ambigus que són re utilitzables. A part són els mateixos que tothom :gimnàs i anglès. El de deixar de fumar hauria primer hauria de començar i fa peresa.

Estic content, he desconnectat i he passat els mínims dies possibles a Mataró com era la meva intenció. Primers els dies assenyalats a Vimbodí i després a Das a la Cerdanya. No ho sé cada cop em sento més fora de lloc a la Cerdanya (no és el meu ambient) i és una llàstima, la comarca és increïble.

A Vimbodí em vaig emportar la guia d'itineraris del Montsant. Però el quedar-me sol amb la Mar i que gelés gairebé durant tot el dia em van fer canviar les intencions. Així aprofitant que volia fotografiar totes les creus del terme vaig decidir que perquè tingues gràcia havia de fer-ho arribant a totes caminat.

A Das descans, petites excursions amb més o menys èxit, lectura i jugar amb la llar de foc.

Per cert coses importants el dia 30 de desembre va ser el dia que la Mar ja de bon matí va començar a caminar i es va acabar el gatejar. Una etapa cremada més, com passa el temps!