dimecres, 12 de maig del 2010

Jo sóc el culpable.

Reconec que fa poc em vaig comprar un pis i que vaig negociar i intentar collar fins al màxim el venedor perquè em fes la màxima rebaixa possible (això és el que jo em penso, il·lús!). I em vaig negar a pagar segons quins preus. En conseqüència sóc culpable d'haver frenat el motor de l'economia espanyola: la construcció. A més quan vaig negociar les condicions amb el banc vaig intentar obtenir les millors, impossibilitant l'entrada de capital al mercat financer. També reconec que sóc partidari de fer racó, per si de cas. Per tant em declaro culpable de frenar la circulació de capital i l'economia mundial. I per últim de tant en tant m'agrada fer un viatge a l'estranger i fer el turista amb la conseqüent fugida de capitals i distorsió del mercat de divises.

Ara, encara que no em faci gaire gràcia, reconec que ara em toca pagar aquesta crisis. Ja que n'he estat el principal culpable i beneficiat. Penseu que com a funcionari vaig arribar a tenir un augment de sou alguns anys igual a l'IPC!