dimarts, 25 de maig del 2010

E.O.I.

Aquesta és la primera tarda de dimarts i dijous que tinc lliure. És a dir que no tinc res a fer després de que acabin les classes a les cinc. Bé, tampoc això és veritat. Aquesta és la primera tarda de dimarts i dijous que no haig d'anar a l'Escola Oficial d'Idiomes a fer anglès.

Em volia apuntar a un intensiu d'anglès al juliol de l'any passat i entrar a tercer aquest curs per treure'm ja un títol. Però no em van agafar a l'intensiu i em van recomanar començar per segon. Un bon consell. He fet anglès al BUP i COU però sempre era la meva assignatura més fluixa i també val a dir-ho la meva assignatura més odiada. Val a dir que no he estudiat gaire i que he aprovat; però molt més just del que em pensava i l'any que ve m'hauré d'espavilar força si vull passar i aconseguir el títol.

Ha estat curiós estudiar al costat de companys professors, al Pla d'impuls de llengües estrangeres només hi ha docents. I gràcies a la professora que he tingut he oblidat una mica la meva mania a l'anglès (només una mica).