dijous, 21 de gener del 2010

Una mà de mesos

El regal de cinquè mesari ha estat una habitació nova. Senyal que aviat ha de començar a dormir sola. Només imaginant pujar i baixar escales a les nits ja em fa basarda. Quina noia més mimada que tenim!

Només amb uns petits problemes, res poca cosa.

1.Volíem un color suau i un de cridaner.

El suau és tant suau que no veig la diferència amb el blanc. El cridaner és tant fort que la idea de pintar la porta i els sòcols millor que no. Tampoc la pintura s'agafava. Que consti que jo deia vermell-teula. Ai si em fessin més cas!

2.Ens hem endut un tros de paret al treure l'armari, no es veu gaire.

3.Al col·locar els interruptors, em sobra una peça, eh?

Però m'agrada.



Per cert acaba de rebentar un lavabo, és que la feia en una casa no s'acaba mai?