dilluns, 14 de setembre del 2009

7 anys de 4d8

Anant cap a l'actuació de Badalona em va fer gràcia constatar que en la mateixa plaça i el mateix dia havia debutat com a segon de castells de vuit (4d8 11/09/2002) ja fa uns quants anys. Ara uns quants anys després apujava el repte posar-l'hi una agulla a l'interior. Comentant-ho amb els companys després vam començar a recordar els quatres de vuit més merdes que hem fet. El curiós és que la majoria no me'n recordava i em van passar coses.

Jo vaig recordar el 4d8 de Montgat (27/04/2003), el castell que he patit més en la vida i que creia que m'havia lesionat, després va ser portada de la revista de la colla. Del de Ripollet (Intent 1/05/2003) no me'n recordava al principi i això que em vaig trencar un braç! Del del 25è aniversari de Minyons (18/07/2004) tampoc i mira que va ser l'últim castell que vaig fer a tronc fins que la crisis dels segons de la Mercè del 2007 em va fer tornar a pujar. També van parlar d'un 4d8 de Les Corts però aquest no anava. He tingut la “sort” de fer-me mal a totes les caigudes de castells de vuit i a les Corts no recordo haver rebut.

Suposo que ara que aquest any em plantejo prendre'm els castells amb més calma o deixar-ho em venen aquest atacs de nostàlgia. Tot el meu temps lliure el dedico en gran part a la colla i tinc ganes de fer més coses. Així que a finals de temporada decidiré que fer.

En quant a l'actuació, llufa. El primer intent anava molt bé però la canalla va dir que no volia pujar i el segon intent vaig fer malament la meva feina, no vaig mantenir les mides del castell i em vaig obrir en excés. L'únic positiu és que no em vaig rebre gens a la caiguda, ja era hora, semblava el pupes. Alguns companys sí que van rebre una mica però res d'importància, espero que es recuperin aviat.

Revisant les dades me adonat que després del 4d8 de Terrassa vaig tornat a pujar al 4d8 de Vilanova, és el de la foto. Haig de menjar més panses.