Jo vaig recordar el 4d8 de Montgat (27/04/2003), el castell que he patit més en la vida i que creia que m'havia lesionat, després va ser portada de la revista de la colla. Del de Ripollet (Intent 1/05/2003) no me'n recordava al principi i això que em vaig trencar un braç! Del del 25è aniversari de Minyons (18/07/2004) tampoc i mira que va ser l'últim castell que vaig fer a tronc fins que la crisis dels segons de la Mercè del 2007 em va fer tornar a pujar. També van parlar d'un 4d8 de Les Corts però aquest no anava. He tingut la “sort” de fer-me mal a totes les caigudes de castells de vuit i a les Corts no recordo haver rebut.
Suposo que ara que aquest any em plantejo prendre'm els castells amb més calma o deixar-ho em venen aquest atacs de nostàlgia. Tot el meu temps lliure el dedico en gran part a la colla i tinc ganes de fer més coses. Així que a finals de temporada decidiré que fer.
En quant a l'actuació, llufa. El primer intent anava molt bé però la canalla va dir que no volia pujar i el segon intent vaig fer malament la meva feina, no vaig mantenir les mides del castell i em vaig obrir en excés. L'únic positiu és que no em vaig rebre gens a la caiguda, ja era hora, semblava el pupes. Alguns companys sí que van rebre una mica però res d'importància, espero que es recuperin aviat.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada