dimecres, 1 de juliol del 2009

Em dedico el juliol

Ahir vaig tenir un dia intens, l'últim dia de juny va ser trepidant. Al matí arreglar papers i endreça. A la tarda a quarts de sis a Girona a fer la defensa de la programació, ara a esperar resultats. Anada a Barcelona a assaig i després sopar a Mataró, comiat de curs. Quin munt de companys que marxen aquest any! Que avorrit que serà el pròxim!

Així que avui m'he aixecat ja de vacances. Sí sóc professor, tinc dos mesos de festa. Jo no volia, però no m'han donat plaça a l'intensiu d'anglès i ja he fet quatre cursos de formació durant el curs, així que considero que he complert.

Després d'esmorzar tranquil·lament escoltant la tertúlia de la ràdio; He decidit complir la meva tradició del dia d'entrega de notes finals, amb dos dies de retard. Les petites tradicions s'han de mantenir i més si són com aquesta. He agafat el tub i les ulleres i m'he acostat a la barreta de Llavaneres. He saludat júlies, orades i castanyoles. Feia molts mesos que no ens vèiem!
I llavors he decidit planificar el meu juliol:

Als matins gimnàs, alguna excursió i de tant en tant una capbussada . Fer el dinar amb tranquil·litat i migdiades de Tour, les millors. Tardes de passejades i gelat a Can Graupera, lectures tranquil:les i escriure als blocs . Si la Roser al final pot fer jornada intensiva ja serà la perfecció. I per tancar el juliol una travessa pel Carlit.

Un juliol tranquil disfrutant dels petits plaers. No em queixo he tingut un any molt plàcid a la feina però fa quatre mesos estic tancat a casa. Em dedico el juliol.
No sóc l'únic de casa que s'ho pren amb calma