dilluns, 3 de juliol del 2017

Estany Malniu-Puigpedrós

Primer excursió de la meva setmana de vacances solitàries, aquest cop més curta, tres dies. Però que ja feia dos anys que no podia tenir.

Aprofito el meu juguet nou i em descarrego una excursió de wikiloc. Pujo al Puigperdrós però des de l'estany de Malniu i baixo per la ruta més habitual per pujar al cim. El GPS em permet fer aquesta sortida solitària i per un camí desconegut. Naturalment sóc tant tonto que em desvia una mica. A la pujada per massa sabut i no mirar els GPS i a la baixada perquè estic convençut de quina és la situació del refugi i ja em trobaré el camí marcat.

Natulment no m'estalvio la trucada de l'institut habitual que sempre he tingut quan m'escapo a la meva setmana sol·litària. Però també veig al cercavores que feia anys que no veia, massa temps sense anar als Pirineus.