dimecres, 22 de febrer del 2012

Grau en Geografia i Història.

Després de molts anys de pensar-m’ho al final m’he decidit. M’he matriculat a Història. Una vella obsessió meva. Quan va sortir la UOC anava mirant si entre les noves titulacions apareixia Història però no hi ha manera. Fins i tot, per un moment vaig pensar a matricular-me a Humanitats de la UOC però em vaig decidir per història a la UNED; bé Geografia i història, ja no es pot fer Història a soles.

Un cop fet algunes coses per la UNED i per la UOC aquesta darrera li porta mil voltes, però tinc clar que el que volia era fer Història. I a més els diners, per una cosa que és per plaer, al final també tenen un pes. La UOC pedagògicament i aplicant les TIC li porta mil voltes a la UNED. I també la visió hispanocentrista de la UNED em fa una mica de por i basarda.

Doncs per ara han estat un mesos bojos. Atrafegat , robant-li hores a dormir i llevant-me a les vacances abans de la Mar per avançar els treballs. Uns mesos en que tot el meu temps lliure ha estat dedicat a estudiar i entregar pràctiques. Sense lectures, ni gairebé escriure al bloc, ni sortides al camp. Ho he disfrutat però ara que ja sé que va la cosa; espero que en aquest segon trimestre em pugui organitzar més bé.