diumenge, 31 de juliol del 2011

Buscant nous aires

Un dia un amic em va dir que tenia un problema: que no es pot caure bé a tothom per molt que t’esforcis. Crec que aquest any he solucionat el meu problema. M’anirà bé un canvis d’aires i marxo pensant que he encertat amb la decisió, encara que això ho dirà el temps.

Marxo content, penso que he après molt de didàctica de les Matemàtiques gràcies als meus companys de departament i també crec que he après molt del tractament a la diversitat als alumnes ,ara haig de començar a mullar-me i implicar-me més.Quan es pot aprendre dels bons professors!

També he après molt del tracte que ha de tenir un professor amb les directives del seu centre. Quan una directiva diu que vol sentir les teves opinions i que critiquis tot el que no et sembla bé. No serè tant incaut i babau de fer-ho. No tinc cap ganes de tornar a rebre cap més mail l’endemà de l’últim dia de feina deixan-te entre línees quatre coses clarees. Cap ni una.