diumenge, 4 de juliol del 2010

Quatre dies a l'Empordà

He aprofitat els primers quatre dies de vacances. Fals, de formació per escapar-me a l'Empordà. Tenia ganes d'una desconnexió ràpida i efectiva de l'institut. És curiós m'adono que he escrit poc de l'Ies aquest curs encara que n'he tingut motius de sobres. Ja no estic en pràctiques ara ja sóc funcionari. L'inspector em va donar el seu apte a la visita, però el fet que coincidís amb una de les meves pitjors classes del curs i una petita crisis professional, qui no s'ha plantejat mai això de la docència? No va ajudar gaire a alegrar-me el dia. També ha estat un any rar, malgrat els quatre mesos de permís se m'ha fet llarg, llarg...i m'adono que he estat més rondinaire i queixós que mai. Això l'any que ve s'ha de canviar. No vaig poder mantenir la meva tradició d'una capbussada a Llavaneres l'últim dia de classes com tampoc tantes altres coses, havia de tornar ràpid a casa a cuidar de la Mar. Així que més que un any dur, un any rar adaptant-me als canvis.

Encara tinc la sensació per això que demà haig d'anar a l'Ies.