26/08/2008
Feia temps que no llegia una bona novel·la, molt bona novel·la, descarnada, dura i amb un transfons de tristesa. Una història de narcotràfic a la frontera entre Estats Units i Mèxic. Us la recomano això si no us espereu una història feliç.
Consell: per a tots els que els hi agradi la novel·la i especialment la novel·la negra.
Consell Cultural de les Valls d'Àneu.
Fa 6 dies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada