dimecres, 18 de juny del 2008

Coll Fòrmic- Sant Segimon-Matagalls

3h 15'

Aprofito els primers dia que no haig d'anar a l'Ies entre setmana per cloure un deute pendent, pujar al Matagalls per Sant Segimon. Aquests dies en que tothom està treballant i tu et pots escapar són els millors, els que frueixes més. El Montseny apareix emboirat però el cim clar així que dubitatiu encaro la carretera de Coll Fòrmic.

Amb tres quarts d'hora arribo del pàrquing a la fita que senyala el camí de la carena del Matagalls, avui no penso arribar fins a Sant Segimon i després buscar aquest camí, sinó que retallaré per aquí. Ja vaig veure l'ermita l'altre dia. El camí és molt fàcil de seguir fins que arribo a un coll on es mig perd. Els núvols no em deixen veure l'altra vessant així que no em puc orientar per la vista. Segueixo per la carena a veure si trobo el camí. Un excursionista ( un dels únics dos que trobo durant el dia) em diu que vaig cap a Sant Segimon. No he trobat el trencall, retrono per on he vingut i ara fàcilment trobo el camí. Al final descobreixo per l'altre vessant el camí del GR que puja al Matagalls. He trigat una hora i quart des de la fita al Matagalls ( contant el quart d'hora que m'he perdut). Esmorzo envoltat de vaques, avui les ames del massís i en companyia de tres corbs que em van saludar l'altre dia. I retorno pel Gr fins a Coll Fòrmic ( cinquanta minuts).

Malgrat ser un camí fàcil l'altre dia vaig prendre una bona decisió al tornar endarrere.