diumenge, 30 de desembre del 2007

Aiguafreda-Tagamanent

3 hores



Faig una de les excursions típiques del Montseny d'Aiguafreda al Tagamanent. Al anar sol no em vull perdre i resseguir un tros de GR, en aquest cas el GR-5, és una opció segura. A part coincideix amb l'inici de la travessa del Montseny que potser aquest any m'agradaria provar. Però cada cop ho penso menys seriosament.

Com em semblava el camí està molt ben indicat i sols em passo el Tagamanent perquè he posat la directa, cap problema torno endarrere. Tardo una hora i tres quarts per pujar i mitja hora menys en baixar, volia acostar-me al Pla de la Calma però no tinc prou temps.

Bonica excursió matinal i sense possibilitats de perdre el camí, encara que fa més pujada del que em pensava al principi. I unes vistes esplèndides des de el Tagamanent i una església de tres naus dalt d'un turo.

Estreno els bastons. Molta gent me'ls havia recomanat i realment em van molt bé a la pujada, crec que els utilitzaré força sovint.

Aquesta excursió és la número 4 del llibret del mapa del Montseny de l'editorial Alpina.