dilluns, 9 de juliol del 2007

Pujada a la Pena

Menys de dues hores.



He aprofitat el diumenge al matí per fer l'excursió més típica del bosc de Poblet, últimament la veig a totes les guies. Per mi, sempre que dic que vaig a muntanya la primera idea és aquesta excursió. Per dir-ho d'alguna manera és la meva passejada pel bosc. L'hauré fet un munt de vegades, i és la que em serveix per saber com estic de forma. Això va quedar clar patètic, totalment patètic!!

Ara des de fa un any han posat un punt d'informació i han marcat uns itineraris. Allò que sempre m'ha agradat quan vaig a zones que no conec ara em sobra. És la meva muntanya !! no vull que la marquin de dalt a baix, no vull que es converteixin en unes rambles, però en el fons sé que estan fent una bona feina.

En fi pujar des de Poblet pel barranc de l'escolta i baixar pel camí del mata-rucs, al final sense pujar a la Pena. És curiós que malgrat que he pujat moltes vegades encara em falten per descobrir camins i cada cop descobreixo nous racons. Total una passejada de dues hores o menys. Us poso en lila la ruta que vaig seguir el proper dia baixo per la senda de Colom ( em fa vergonya però encara no la conec) i us marco en verd el plataner ajagut que vaig trobar, ben curiós, creixent totalment horitzontal, no té dos troncs són dos plataners independents.